up

رشتاک

شاخه ی نورسِ گیاه زندگی من

رک گویی خودش هم فلان است و بیسار!

همیشه آدمهایی که رک حرف می زنند بیشتر، سایر افراد را به خودشان جلب می کنند.حتی اگر حرفشان درست و اساسی نباشد.ولی آنهایی که نظراتشان در لفافه بیان میشود افراد کمی دور و برشان پرسه می زنند.خاصیت رک گویی همین است.مردم به دنبال رک شنیدنند.حتی اگر غلط باشد.مردم عقلشان به چشمشان است و گاهی هم به گوششان.رک گویی ولی سخت است.خلق و خوی خاص می خواهد.مثلا من هیچوقت نتوانستم با قاطعیت راجع به یک فیلم حرفی بزنم یا نقدی کنم.هیچ وقت نتوانستم راجع به یک صدا سخنی بگویم.مگر آنهایی که به درستیشان ایمان داشتم.من آدم رک گویی نیستم.نمی توانم نقد کنم.نقدِ صریح و بی پرده .مثلا بگویم فروشنده ال است و بِل نیست و لانتوری فلان است و بیسار نیست.نمی توانم بگویم.نمی توانم کتاب را که خواندم بیایم و بگویم کتاب را بخر و آن را دوست خواهی داشت.همه ی اینها نیاز به باور قلبی دارد.و مطمئنا هر فیلمی باور قلبی نمیدهد و هر کتابی آدم را از خودش مطمئن نمی کند...
من آدم رک گویی نیستم!و این برای نفسم یک خاصیت خوب است!چون هیچکدام از ما مبرا از اشتباه در نقدهایمان نخواهیم بود.
۰ ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
About me
یا من لا هو الا هو
رشتاک یعنی شاخه ی نورس گیاه
این گیاه و کاشتم تا تنومند بشه
به توکل نام اعظمش :)
خوش اومدین به رشتاک:)
contact
contact
contact
موضوعات